Des de la teulada

Dia 5 a la nova casa ocupada Contra la MAT i el món que ho necessita

Una alba preciosa des del sostre de la masia ocupada, i seguim resistint. Cada vegada som més dins de la casa i la gent solidària es va apropant. El cous cous encara  no s’ha acabat, però ara mateix solament volem cafè!

Ahir va acabar tranquil, després d’una última visita dels mossos i el propietari de la casa. Va començar amb amenaces, però va acabar amb una identificació per a un suposat procés judicial.

Des d’aquí hi ha una vista fantastica i la zona sembla tranquil·la.

Començarem la jornada d’avui amb neteja i arranjaments a la casa, i les activitats de l’acampada i l’assemblea diaria de les 19:00h es traslladaran aquí.

Per descomptat, estàs convidat i convidada  a participar!

 

(cast)

Día 5 en la nueva casa ocupada Contra la MAT y el mundo que lo necesita

Un amanecer precioso desde el techo de la masia ocupada, y seguimos resistiendo. Cada vez somos más dentro de la casa y la gente solidaria se va acercando. El cous cous aun no se ha acabado, pero ahora mismo solo queremos café!

Ayer terminó tranquilo, tras una última visita de los mossos y el propietario de la casa. Empezó con amenazas, pero terminó con una identificación para un supuesto proceso judicial.

Desde aquí hay una vista fantastica y la zona parece tranquila.

Comenzaremos la jornada de hoy con limpieza y arreglos en la casa, y las actividades de la acampada y la asamblea diaría de las 19:00h se trasladarán aquí. Por supuesto, estás invitad@ a participar!

Para llegar a la masia: Mostrar mapa