Marxa dissabte 19 d’octubre

Aquest dissabte 19 d’Octubre es fará una marxa contra la MAT i contra el desallotjament de Mas Castelló a Santa Llogaia.
Mas Castelló va ser ocupat al finalitzar l’acampada contra la MAT per donar continuitat a aquesta lluita, encara que no hagi sigut massa el temps que hi hem estat, Mas Castelló ha sigut lloc de trobada, de reflecció i lloc de lluita contra la MAT per moltissimes persones de tot arreu, no es desallotjant-nos que podrán acabar amb la lluita contra la MAT!
Us hi esperem! i a les 14:00 Dinar popular de carmanyola, al Estella de Banyoles.

CASTELLANO: Este sábado 19 de Octubre se realizará una marcha contra la MAT y contra el desalojo de Mas Castellón, desde Santa Llogaia. Mas Castellón fue ocupado al finalizar la acampada contra la MAT para dar continuidad a esta lucha. Aunque no haya sido demasiado el tiempo que hemos estado, Mas Castellón ha sido lugar de encuentro, de reflexión y lugar de lucha contra la MAT para muchísimas personas de todas partes. No es desalojando que podrán acabar con la lucha contra la MAT! Os esperamos! Y a las 14:00 comida popular en el Estella de Banyoles.